در حال بارگذاری
مسئول انجمن بیماران ام اس شهرستان شیروان:

شیروان 170 بیمار MS دارد

شماره خبر : 1132 - https://asreatrak.ir/short/VJqLa

مسئول انجمن بیماران ام اس شهرستان شیروان گفت: بیماری ام اس هیچ ترسی ندارد و این بیماران می‌توانند مانند سایر افراد جامعه زندگی و کار کنند.

مهری گل محمد زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک اظهار داشت: در انجمن بیماران ام اس شهرستان شیروان ۱۵۵ نفر عضویت دارند که در بین این  دختربچه‌ای با ۱۲ سال سن و یک فرهنگی با ۶۴ سال جوان ترین و مسن ترین هستند.

مسئول انجمن بیماران ام اس گفت: مطمئنا تعداد واقعی این افراد بیشتر از این است اما عده‌ای برای شناسایی نشدن و ترس از دید مردم جامعه در انجمن ما ثبت نام نکرده‌اند که خواهشمندیم به ما مراجعه کرده تا از خدمات رایگان ما بهره‌مند شوند.

 گل محمدزاده در خصوص برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و .. برای بیماران ام اس افزود: کلاس‌هایی از جمله یوگا و بدنسازی برای آقایان و بانوان، استخر برای خانم‌ها و کلاس‌های روانشناسی هستند که این افراد می‌توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند.


این مسئول ادامه داد: بسیاری از بیماران از پذیرش بیماری خود وحشت دارند در حالی که آنها می‌توانند مانند سایر افراد زندگی و ازدواج کنند و در هرحیطه‌ شغلی مشغول به کار شوند.

وی گفت: ما در میان اعضای انجمن افرادی را داریم که پزشک، ماما، فرهنگی و کارمند بوده و بهترین در شغل خود هستند.

گل‌محمدزاده با تشکر از مسئولینی که سبب آوردن دستگاه ام آر آی به شهر شیروان شدند، خواست هرچه زودتر ام آر آی با تزریق برای بیماران ام اس راه اندازی شود چراکه ۸۰ نفر از بیماران مبتلا به بیماری ام اس به این دستگاه احتیاج داشته و برای این بیماران واجب است.

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات